Hlavní obsah

Nejvíc sexy chlapi v reklamách: David Beckham s parfémem i Rafael Nadal ve slipech

Foto: Profimedia.cz

Foto: Profimedia.cz

Jsou to slavní herci a zpěváci, úspěšní sportovci, idoly mnoha žena… A také jsou zatraceně sexy. Není tedy divu, že se vypracovaná těla těchto mužů uplatní v nejedné reklamní kampani. Ať už na spodní prádlo, nebo na parfémy. Koho milují nejen fanoušci, ale i reklamní mágové?

Článek

Vypracované břišáky, železné bicepsy i ostře řezané tváře… Právě tak jsou někdy prezentováni slavní muži v reklamních kampaních. Nabízejí sice pánské parfémy či spodní prádlo, nicméně propagace tohoto typu, které sázejí na sex-appeal, určitě zaujmou i ženy.

David Beckham

Mužnost bývalého fotbalisty Davida Beckhama se stala hlavní zbraní nejedné reklamní kampaně. A to jak na spodní prádlo, tak na parfémy. Navíc je to typ chlapa, který zraje jako víno, a čím je starší, tím větší charisma vyzařuje. Na jeho svalnaté potetované tělo sázeli marketéři před dvaceti lety stejně jako dnes.

Foto: Profimedia.cz

David Beckham se objevil v letech 2012 a 2014 v kampaních na spodní prádlo značky H&M.Foto: Profimedia.cz

Také byste chtěly ráno začínat s Davidem Beckhamem stejně, jako on začíná s řadou svých toaletních vod?

Michael B. Jordan

Kampaněmi na spodní prádlo známé značky Calvin Klein prošla nejedna celebrita. A letos se pro ni svlékl americký herec Michael B. Jordan, kterého můžete znát z filmů Fantastická čtyřka, Obhájce nevinných či Creed a nedávno byl vyhlášen jako třetí nejatraktivnější muž světa.

Foto: Profimedia.cz

Vypracované tělo herce Michaela B. Jordana se spojilo se značkou, která k propagaci často využívá slavné muže i ženy.Foto: Profimedia.cz

Shawn Mendes

Kanadský zpěvák Shawn Mendes, který byl několikrát nominovaný na cenu Grammy, se objevil jako hlavní hvězda nové jarní módní kolekce značky Tommy Hilfiger. Nese název Tommy x Shawn Classics Reborn a cílí na kvalitní a udržitelné verze klasických oděvních kousků. Zpěvák se už dříve ukázal v reklamě na spodní prádlo Calvin Klein – a snímky nebyly tak romanticky laděné jako ty letošní.

Foto: Profimedia.cz

Značka Tommy Hilfiger v nové jarní kampani decentně svlékla kanadského zpěváka Shawna Mendese.Foto: Profimedia.cz

Rafael Nadal

Ulovit tenisovou legendu Rafaela Nadala do kampaně musí stát jistě hodně úsilí i peněz, ovšem výsledek vždy stojí za to. Vysportované tělo proslulého španělského antukáře se tak mihlo například v reklamě na džíny značky Armani či v kampaních na spodní prádlo Tommy Hilfiger.

Foto: Profimedia.cz

V roce 2016 nafotil španělský tenista Rafael Nadal reklamu na spodní prádlo Tommy Hilfiger.Foto: Profimedia.cz

Cristiano Ronaldo

Slavný portugalský fotbalista Cristiano Ronaldo se stal loni prvním člověkem na světě, který dosáhl na Instagramu půl miliardy sledujících fanoušků. A k tomuto úspěchu mu samozřejmě dopomohly nejen jeho sportovní výkony, ale i reklamní kampaně. Jednou z nich byla také propagace vlastního spodního prádla CR7.

Foto: Profimedia.cz

Vysportované tělo využil fotbalista Cristiano Ronaldo k propagaci spodního prádla vlastní značky.Foto: Profimedia.cz

Josef Pizinger

Fešáci se nevyskytují jen v zahraničí, a proto musíme zařadit i jednoho Čecha. Před čtyřmi lety se v reklamě na parfém české značky Loco objevil Josef Pizinger, o šestnáct let mladší manžel Venduly Pizingerové. Kmotrou vůně Loco Wood tehdy byla herečka Eva Holubová. Josef se zachoval jako frajer a stotisícový honorář za reklamu věnoval nadaci své ženy. Kapka naděje už dlouhá léta pomáhá těžce nemocným dětem.

Foto: Profimedia.cz

Přitažlivý manžel Venduly Pizingerové se stal tváří parfému Loco Wood.Foto: Profimedia.cz

Načítám