Článek
Vypracované břišáky, železné bicepsy i ostře řezané tváře… Právě tak jsou někdy prezentováni slavní muži v reklamních kampaních. Nabízejí sice pánské parfémy či spodní prádlo, nicméně propagace tohoto typu, které sázejí na sex-appeal, určitě zaujmou i ženy.
David Beckham
Mužnost bývalého fotbalisty Davida Beckhama se stala hlavní zbraní nejedné reklamní kampaně. A to jak na spodní prádlo, tak na parfémy. Navíc je to typ chlapa, který zraje jako víno, a čím je starší, tím větší charisma vyzařuje. Na jeho svalnaté potetované tělo sázeli marketéři před dvaceti lety stejně jako dnes.
Také byste chtěly ráno začínat s Davidem Beckhamem stejně, jako on začíná s řadou svých toaletních vod?
Michael B. Jordan
Kampaněmi na spodní prádlo známé značky Calvin Klein prošla nejedna celebrita. A letos se pro ni svlékl americký herec Michael B. Jordan, kterého můžete znát z filmů Fantastická čtyřka, Obhájce nevinných či Creed a nedávno byl vyhlášen jako třetí nejatraktivnější muž světa.
Shawn Mendes
Kanadský zpěvák Shawn Mendes, který byl několikrát nominovaný na cenu Grammy, se objevil jako hlavní hvězda nové jarní módní kolekce značky Tommy Hilfiger. Nese název Tommy x Shawn Classics Reborn a cílí na kvalitní a udržitelné verze klasických oděvních kousků. Zpěvák se už dříve ukázal v reklamě na spodní prádlo Calvin Klein – a snímky nebyly tak romanticky laděné jako ty letošní.
Rafael Nadal
Ulovit tenisovou legendu Rafaela Nadala do kampaně musí stát jistě hodně úsilí i peněz, ovšem výsledek vždy stojí za to. Vysportované tělo proslulého španělského antukáře se tak mihlo například v reklamě na džíny značky Armani či v kampaních na spodní prádlo Tommy Hilfiger.
Cristiano Ronaldo
Slavný portugalský fotbalista Cristiano Ronaldo se stal loni prvním člověkem na světě, který dosáhl na Instagramu půl miliardy sledujících fanoušků. A k tomuto úspěchu mu samozřejmě dopomohly nejen jeho sportovní výkony, ale i reklamní kampaně. Jednou z nich byla také propagace vlastního spodního prádla CR7.
Josef Pizinger
Fešáci se nevyskytují jen v zahraničí, a proto musíme zařadit i jednoho Čecha. Před čtyřmi lety se v reklamě na parfém české značky Loco objevil Josef Pizinger, o šestnáct let mladší manžel Venduly Pizingerové. Kmotrou vůně Loco Wood tehdy byla herečka Eva Holubová. Josef se zachoval jako frajer a stotisícový honorář za reklamu věnoval nadaci své ženy. Kapka naděje už dlouhá léta pomáhá těžce nemocným dětem.
Věk byste jí nevěřili! Jane Fonda porazila rakovinu a nafotila kampaň na sportovní oblečení!