Článek
Victoria Beckham si od roku 2008, kdy navrhla svou první kolekci, vybudovala ve světě módy jméno. Její kousky plní šatníky mnoha stylových žen, celebrit, influencerek a ještě více je těch, které o jejím oblečení zatím jen sní. Brand Victoria Beckham je luxusní značkou a tomuto faktu odpovídají i ceny. Sako od Victorie začíná na 25 tisících a podobnou částku dáte i za její současný bestseller – kabelku s řetízkem. Proto její spolupráce se značkou Mango vyvolala takové nadšení. Kolekce odráží styl značky, zároveň je ale cenově dostupnější.
Victoria Beckham a její kolekce pro Mango
Kolekce Victorie Beckham pro Mango vstupuje do prodeje dnes, v den, který je současně 40. výročím značky, a predikujeme, že na e-shopu nevydrží dlouho. Pokud tak po nějakém kousku od návrhářky zatoužíte, nákup neodkládejte. Limitovaná kolekce nabízí, podobně jako samotná značka Victoria Beckham, oblečení, které je klasické, luxusně působící, ale zároveň současné.
V kolekci jsou všechny zásadní kousky, bez kterých si Victoria Beckham neumí představit šatník, ať už jsou to hedvábné šaty na ramínka, kvalitní saka, nebo lehké halenky. „Všechno je naprosto nadčasové. Když do jednoho z těchto kousků investujete, nebudete ho nosit jen jednu sezonu. Budete se k němu vracet znovu a znovu,“ okomentovala návrhářka kolekci pro britský Vogue a dodala, že inspirací jí byla módní ikona Jane Birkin a její postava ve filmu Bazén (1969). V kolekci jsou proto přidané i háčkované kousky, které navozují vibe francouzské Riviéry. Ačkoli jsou ceny kolekce Mango výrazně nižší než její vlastní, Victoria Beckham slibuje, že na kvalitě se žádné kompromisy nedělaly.
Trend spoluprací prolomil Karl Lagerfeld
Kolekci Victorie Beckham předcházela spolupráce značky Mango se současnými módními ikonami a influencerkami, jako je Camille Charrière či Pernille Teisbaek, nebo s hravou značkou SIMONMILLER.
Spolupráce módních řetězců s návrháři je účinným nástrojem, jak značce zvýšit prodeje i prestiž a praktikuje se už po dvě dekády. Jedním z prvních, kdo spojil síly s běžným řetězcem, byl Karl Lagerfeld, který v roce 2004 navrhl kolekci pro H&M. Spojení návrháře jedné z nejluxusnějších značek světa, Chanel, s řetězcem tehdy vyvolalo senzaci, a ačkoli ho zkraje provázela spousta pochybností, z designérských spoluprací se stal fenomén. H&M od té doby nabídla svým zákazníkům kolekce mnoha dalších návrhářů a značek jako Jimmy Choo, Stella McCartney, Versace, Balmain nebo Moschino. A podobně to svého času dělal i Topshop, který spojil síly s návrháři Christopherem Kanem, Mary Katrantzou, ale i supermodelkou Kate Moss.