Článek
Reklamní kampaně luxusních, sportovních i kosmetických značek se logicky snaží zaujmout za každou cenu. Proto jsou i samotné modelky ochotné změnit svou image, a to nejen na focení, ale i na přehlídkových molech. V některých případech jde o paruku, jindy však svůj účes razantně změní. Třeba obarví na růžovo, přesně tak, jako to nyní udělala Kate Moss. Kdo další překvapil svým vzhledem?
Kate Moss
Britská supermodelka Kate Moss oživila svůj blonďatý účes výraznou růžovou barvou a objevila se na konci roku v nové reklamní kampani pro luxusní kabelky z kolekce Marc Jacobs. Není to však poprvé, co boduje s růžovým přelivem. V roce 1999 oslnila na přehlídkovém molu pro kolekci Versace nápadně růžovými vlasy, a to na žádost samotné módní návrhářky Donatelly Versace.
Gigi a Bella Hadid
Svým účesem vzbudily rozruch minulé léto i sestry Bella a Gigi Hadid, když se objevily na přehlídkovém mole značky Marc Jacobs s extravagantními vyholenými účesy, které zaujaly publikum mnohem víc než samotné outfity. Spekulovalo se chvíli, zda se modelky nechaly skutečně vyholit, ale pravdou je, že šlo o propracované paruky. I tak se ovšem v bulváru řešily nějakou chvíli.
Kim Kardashian
Poznali byste v této kampani známou podnikatelku a influencerku Kim Kardashian? I ona zde totiž dost pozměnila svůj účes, který většinou nosí spíše vyhlazený. Tohle je ovšem kampaň na metalické plavky z její kolekce prádla SKIMS inspirovaná 80. léty minulého století, hodně nadýchaný vlasový styling, který byl pro tehdejší dobu typický, tedy rozhodně nemohl chybět.
Cardi B
Barevnou hřívu měla i americká rapperka a herečka Cardi B v kampani sportovní značky Reebok v roce 2021. Nešlo však o přeliv, nýbrž o modrofialovou paruku, která dokonale ladila s oblečením. Zpěvačka prý osobně vyzkoušela všechny sportovní kousky z kolekce nazvané Summertime Fine inspirované 90. léty, než se kampani propůjčila a dala souhlas.
Lady Gaga
Americká popová zpěvačka Lady Gaga založila vlastní veganskou kosmetickou značku Haus Labs, v rámci níž vytvořila vysoce pigmentovanou řadu očních linek Eye-Dentify, která je voděodolná a měla by vydržet až 12 hodin. Zpěvačka je totiž známá výrazným líčením, takže dbá na to, aby její dekorativní kosmetika byla dokonalá.