Článek
Značka Stanley byla založena už roku 1913, ale celý svět o ní mluví až teď, o víc než sto let později. Před pár týdny kempovaly v Americe před sítí supermarketů Target stovky lidí jen proto, aby získaly zbrusu nový hit (vznikl ve spolupráci s kávovým řetězcem Starbucks) – růžový termohrnek. Mánie ale nezasáhla jen svět teenagerů a milovníky Barbie stylu, po Stanleym touží skoro každý. Proč chce tolik lidí vlastnit tento obrovský přenosný termohrnek?
Stanley mánie
Zakladatel společnosti William Stanley chtěl, aby měl svoji kávu pořád horkou, a tak si v roce 1913 vyrobil odolnou termosku. Zaujala především svět outdoor vybavení a rozhodně nešlo o designérský kousek, ale ryze praktickou věc. Přetočíme o několik desítek let dopředu a voilà – je tady Stanley mánie!
Typ hrnku, který v současnosti letí nejvíc, nese název Quencher H2.O. Je z nerezové oceli, má vakuovou izolaci, vejde se do něj něco přes litr a je k dostání v několika barevných odstínech, hitem jsou pastelové barvy. Zároveň má zúžené dno, takže se vejde do většiny držáků v autě. Slibuje uchovat nápoj teplý sedm hodin, studený až 11 hodin. Termosku si můžete objednat na oficiálních stránkách značky, ale seženete ji už i v Česku, bude vás stát asi 1300 korun.
Podařený rebranding
Vzpomínáte, jak se z ošklivých pantoflů Crocs stal jeden z módních trendů, po kterém sahali i věhlasní módní influenceři? Terence Reilly, který stál za marketingem této značky, přešel v roce 2020 do společnosti Stanley. A opět se mu podařil skvělý rebranding (omlazení produktu). Díky spolupráci s těmi správnými influencery přivedl na svět fenomén Stanley termosky – přitom tyhle hrnky firma vyrábí už několikátým rokem!
Už v listopadu se začalo sítěmi šířit virální video, ve kterém přežil Stanley hrnek téměř bez poskvrnky požár auta a uvnitř si navíc uchoval kostky ledu. Může si snad tahle značka přát lepší reklamu? Majitelce ohořelého vozu pak firma nabídla nové auto i hrnek.
@danimarielettering Thirsty after you catch on fire? @Stanley 1913 is like no problem i gotchu #fyp #carfire #accident #stanleycup
♬ original sound - Danielle
IN termohrnek
Stanley cupu, na pohled velkému a nepraktickému hrnku, se podařilo stát se mainstreamovým módním doplňkem. Podobně jako se to povedlo v minulosti třeba módní značce Paul Frank s logem opice nebo docela nedávno značce Thrasher, po jejíž mikině zatoužili nejen teenageři.
Stanley termohrnek hraje hlavní roli ve spoustě estetických videí na sociálních sítích, ve kterých je vyzdvihován zdravý životní styl a pitný režim. Díky tomu, že ho budete mít stále u sebe, si vzpomenete, že se máte napít, a také budete mít přehled, kolik jste toho vypili. Nicméně různých termohrnků a lahví existuje v současnosti celá spousta a je jen na vás, zda vaše srdce touží konkrétně po tomto artiklu!
- I v redakci jsme této mánii propadly a zatím nemáme výhrady! Možná vás napadne, zda je brčko kvalitní a vydrží – je ale vyrobené z tvrdého materiálu a nezkroutí se ani pod horkým nápojem. Hrnek můžete rozebrat a dávat do myčky, takže s hygienou také není problém. Jediné minus? Možná velikost, do držáků některých aut se přece jenom nevejde. Ale pokud hledáte termosku, která vám udrží čaj horký celý den a ještě bude zdobit prostor okolo vás, je pro vás to pravé!