Hlavní obsah

Meghan Markle čelí výsměchu kvůli svému pořadu. „Tohle doma nezkoušejte!“ hlásá kritika

Foto: Netflix

Foto: Netflix

Jedno je jisté. Cokoli vévodkyně Meghan, manželka prince Harryho, udělá, vzbuzuje zájem. A velké emoce. A stejné je to i s jejím novým pořadem o vaření a bydlení S láskou, Meghan.

Článek

„Vezme to z jednoho pytlíku a dá do druhého… To lidi mate,“ prohlásil moderátor Jimmy Fallon v pořadu The Tonight Show a publikum propuklo v hurónský smích. Narážel tak na to, že Meghan ve svém pořadu (mimo jiné) předvedla, jak nakoupila preclíky, které přendala do dárkových obalů a opatřila vlastnoručně psanou etiketou. Už to tak vypadá, že vysmívat se vévodkyni ze Sussexu za její novou osmidílnou show S láskou, Meghan, která na Netflixu odstartovala začátkem března, patří k oblíbeným a vděčným činnostem. Na internetu se to aktuálně jen hemží satirickými skeči parodujícími Meghan v domácnosti, které někdy pobaví, jindy působí dost křečovitě. Otázka ovšem je, proč zrovna ona vzbuzuje tak rozporuplné reakce.

Jaký pořad S láskou, Meghan vlastně je?

Vizuálně krásný. To je první dojem, který má asi každý, kdo si pořad pustí. Plný receptů i nápadů, jak zútulnit domov, jak co nejlépe přivítat návštěvu či připravit dětskou party. Kdyby se nejednalo o pořad manželky prince Harryho, šlo by jen o další průměrnou, byť hezky natočenou „bydlenkovskou“ show, jakých jsou stovky. Ale Meghan jako ústřední postava láká i dráždí zároveň. Například ve chvíli, kdy se rozhodne upéct dort, připravit se svým vizážistou domácí svíčky nebo koupelovou sůl.

Vše je okamžitě rozpitváno a podrobeno ostré kritice. Tak například v souvislosti s domácí solí do koupele se hned objevilo osmnáctiminutové varování od málo známé influencerky Jennifer Christopherson: „Tohle doma nezkoušejte, hrozí vážné podráždění kůže!“ Důvodem prý je, že Meghan neuvádí v receptu úplně přesné dávkování… To si člověk až říká, kde zůstal zdravý rozum.

Foto: Netflix

Pořad během prvních pěti dnů od premiéry sledovalo přes půl milionu domácností, což je zhruba čtvrtina, nejčastěji lidé ve věkové skupině 45 až 54 letFoto: Netflix

Vlivná zastánkyně

Nečekané podpory se vévodkyni Meghan dostalo od herečky Gwyneth Paltrow, která sama natáčí videa o vaření a na svém e-shopu nabízí různé kosmetické, erotické i další zboží. Mnozí Meghan obviňovali, že Gwyneth jen napodobuje, hollywoodská star se jí ale v rozhovoru pro Vanity Fair jednoznačně zastala. „Neznám Meghan ani Harryho, ale působí mile a já jsem zastáncem toho, že by se ženy měly navzájem podporovat,“ řekla Gwyneth. „Byla jsem vychována tak, abych v ženách viděla přítelkyně a věřím, že každý by měl dostat šanci dělat to, co jej činí šťastným,“ dodala herečka.

Druhé série je v plánu

A podobně smýšlí i vedení Netflixu, které se podle posledních zpráv rozhodlo pro natočení další série pořadu S láskou, Meghan… Přesto, že sledovanost té první nebyla taková jako u dokumentu Harry & Meghan z roku 2022. Ted Sarandos, výkonný ředitel této streamovací služby, ale pro magazín Variety prohlásil, že Meghan je zbytečně podceňována. A připustil, že Netflix se hodlá více zapojit do jejího lifestylového byznysu, zahrnujícího prodej různých produktů, jako jsou například jedlé květiny, domácí džemy nebo čaje. „Je to pro nás nový objevný model,“ řekl Sarandos s tím, že vyhradí prostor pro produkty Meghaniny značky As Ever ve dvou svých zbrusu nových obchodech.

A věří v úspěch, protože vše, co je s ženou prince Harryho spojené, má našlápnuto k úspěchu. „Lidé jsou fascinováni Meghan Markle. Boty, které měla na sobě, se vyprodaly po celém světě. Stejně tak jako deka Hermès, která byla v pořadu na židli za ní,“ uvedl Ted Sarandos.

Načítám