Hlavní obsah

Umělá inteligence konečně definovala ženství. Voní jako nová Prada Paradoxe Virtual Flower

Foto: shutterstock.com

Jasmín v jeho nejčistší podobě je hlavní ingrediencí nové definice ženskostiFoto: shutterstock.com

Ve spojení s umělou inteligencí vytvořili špičkoví francouzští parfuméři novou dámskou vůni, která je vyjádřením neočekávaného a vzdává hold kreativnímu a inovativnímu duchu Prady. Seznamte se s Paradoxe Virtual Flower, novou dámskou vůní od Prada Beauty.

Článek

Vůně Paradoxe Virtual Flower představuje ztělesnění ženskosti Prada Paradoxe, která se vzpírá konvenčním očekáváním. Prada toho docílila přehodnocením jednoho z nejikoničtějších symbolů ženskosti – květin. Při tomto přehodnocování klasických atributů květinových tónů je Paradoxe Virtual Flower metaforou pro inovaci, která kombinuje technologickou přesnost s lidskou intuicí. Podněcuje provokativní dialog a přetváří představy o možnostech moderního ženství.

Foto: loreal.com

Prada Paradoxe Virtual Flower je hledáním avantgardy a evoluce odvážného ducha ženskosti Foto: loreal.com

Anketa

Co si myslíte o využití umělé inteligence při tvorbě parfémů?
Jsem nadšený/á, že můžeme využít tohoto pokroku k tvorbě něčeho nového.
6,5 %
Proč ne. Umělá inteligence může přinést nové kombinace vůní.
60,1 %
Nemám zatím žádný názor, ale je to rozhodně nevšední využití umělé inteligence.
33,4 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 416 čtenářů.

Propojení dvou inteligencí aneb Jak se zrodila nová ikona

Paradoxe Virtual Flower je květinově-pižmová vůně posouvající hranice smyslového vnímání. Jako nový pohled na její květinový aspekt si mistři parfuméři Nadège Le Garlantezec, Shyamala Maisondieu a Antoine Maisondieu vybrali jasmín – jednu z nejsofistikovanějších květin v parfémovém průmyslu. Snažili se, aby tato květina působila jako nikdy předtím. Využili sílu umělé inteligence a vytvořili jedinečný akord Prada, který zachycuje skutečně přirozenou vůni této květiny.

V laboratoři máme specializovaný nástroj AI, který intuitivně usnadňuje spoluvytváření a umožňuje dynamickou výměnu mezi parfumérem a umělou inteligencí. Nástroj AI nabízí širokou škálu možností a umožňuje nám prozkoumávat nová čichová území tím, že navrhuje překvapivé kombinace surovin v různém množství.
Nadège Le Garlantezec, parfumérka

Ve jménu jasmínu. Jaká je nová vůně?

Čistá a uklidňující kombinace vonných složek navozuje pocit druhé kůže a zahaluje svého nositele do uklidňujícího objetí. Od osvěžujícího začátku až po důvěrné splynutí s pokožkou přináší Virtual Flower moderní zážitek z vůně.

  • Hlava: Bergamot. Svrchní tóny vytvořené z italského Vert de Bergamot procházejí specifickým procesem chlazení a molekulární destilace, což umožňuje odhalit ty nejzelenější a nejsvěžejší aspekty této ikonické složky.
  • Srdce: Jasmín AI akord. Srdce z neroli a akordy jasmínu, založené na umělé inteligenci, zase dokonale vyjadřují vzdušnou a živou vůni jasmínu v přírodě.
  • Základ: SerenolidTM a z tropického ibišku pocházející ambrette ve spodních tónech vytvářejí čistý a uklidňující pocit druhé kůže.
Foto: loreal.com

Jasmín AI akord, obohacený o Neroli, vytváří živé a harmonické květinové srdce, které uchvátí smyslyFoto: loreal.com

Věděli jste, že…?

Jasmín, také nazývaný „král květin“, poskytuje velmi přitažlivé, afrodiziakální, uklidňující a podmanivé aroma. Je jednou z nejdražších, nejexotičtějších a nejdůležitějších esencí světa parfémů.

Jedná se o jeden z nejvzácnějších a nejdražších parfémových olejů již od devátého století. Květy jasmínu se sbírají těsně před úsvitem, když je jejich vůně nejsilnější a nejkrásnější. K získání jednoho kilogramu jasmínového oleje je potřeba více než osm milionů květů prvotřídní kvality.

Emma Watson jako nedefinovaná žena je tváří nové Virtual Flower

Jak vypadá nedefinovaná žena? Má mnoho tváří a nikdy se necítí být zaškatulkovaná. Emma Watson, která se umístila v žebříčku 100 nejvlivnějších lidí sestavovaném časopisem Time, působí jako ambasadorka OSN a je cenami ověnčenou herečkou. Sama se cítí být umělkyní, aktivistkou, herečkou a ženou – aspekty, které v ní souběžně svobodně existují a pulzují a které není možné definovat.

Emma Watson měla pro svou účast v kampani Prada Paradoxe jedinou podmínku – aby spot sama režírovala. Její režijní debut je oslavou toho, co znamená být živoucím paradoxem. Rozbíjí typickou formu múzy a stojí před kamerou i za ní, píše si vlastní scénář, vypráví svůj příběh, mění zaběhlé pořádky a představuje své nejautentičtější já.

Spot je osobním i osobitým vyjádřením Emmy, vhledem do mnoha odlišností její osobnosti v nečekaných symbiózách.

Řekněte to flakonem

Stejně jako původní flakon vyjadřuje i ten nový podstatu značky Prada: změnu, neustálý a zvídavý dialog a zálibu v kontrastech. Pojetí flakonu je netradiční:

  • Nakloněný, a přesto silně uzemněný.
  • Minimalistický a jemný, přesto provokativně položený na bok.
  • Tvar radikálního trojúhelníkového flakonu je zjemněn zaoblenými úhly, zatímco jemná růžová barva vůně kontrastuje se sytě černým znakem značky Prada.

Doplňujte znovu a znovu a znovu…

Výrobky celé kolekce je možné doplňovat z náhradních náplní, což snižuje množství obalového materiálu. Jedna 50ml lahvička Prada Paradoxe Virtual Flower a 100 ml náplně pomáhá snížit množství použitého materiálu až o 40 % oproti použití tří 50ml flakonů Prada Paradoxe Virtual Flower. To zahrnuje úsporu 29 % skla, 67 % kovů, 46 % plastů a 39 % lepenky.

Foto: loreal.com

Vůni můžete doplňovat dokenonečna díky náhradním náplnímFoto: loreal.com

TIP: Vyzkoušejte všechny tři nové vůně Prada: Prada Paradoxe Virtual Flower, Prada Paradoxe Intense nebo Prada Paradoxe EDP.

Toto je sponzorovaný text tvořený ve spolupráci se zadavatelem. Článek nevytváří redakce Proženy.cz.
Související témata:

Načítám