Hlavní obsah

Doporučuje deset z deseti králíčků. Jak poznáte kosmetiku, která nebyla testována na zvířatech?

Foto: garnier.cz

Objevte ekologické a sociální dopady svých oblíbených kosmetických produktů, které vám umožní vybrat si udržitelnější alternativuFoto: garnier.cz

Stojíte v drogerii nebo brouzdáte na e-shopu s kosmetikou a hledáte produkt, kvůli kterému netrpělo žádné zvíře? Rádi byste si s klidným srdcem dopřáli obličejovou masku nebo vlasovou kúru a věděli, že to nijak neuškodí naší planetě. I výrobci kosmetických produktů myslí na životní prostředí.

Článek

Planet friendly. Takovou kosmetiku identifikujete podle známých symbolů nebo certifikací umístěných na obalu produktu. Co byste měli na takovém obalu hledat?

Logo Leaping Bunny na obalu je záruka netestování na zvířatech

Na produktu hledejte veselého králíčka ve skoku, logo certifikace Leaping Bunny. Symbol je mezinárodně uznávaný a najdete ho na kosmetice z celého světa.

Hledejte logo certifikace CrueltyFree od organizace PETA

PETA, celým názvem People for Ethical Treatment of Animals, uděluje logo s roztomilým králíčkem s růžovýma ušima a nápisem cruelty free takové kosmetice, která se netestuje na zvířatech a zároveň neobsahuje žádné živočišné produkty.

Foto: garnier.cz

Z podstaty věci jsou produkty takto označené 100% přírodní a neměly by být testovány na zvířatech ani obsahovat žádné živočišné produktyFoto: garnier.cz

Která kosmetika splňuje poslání šetřit naši planetu?

Společnost Garnier spouští transformační iniciativu Green Beauty, jejímž posláním je zásadně snížit globální dopad značky na životní prostředí.

Do roku 2025 si Garnier vytyčil tyto závazky:

  • Všechny produkty značky budou vyrobeny bez použití prvotních plastů.
  • Všechny plastové obaly bude možné znovu použít, recyklovat nebo kompostovat.
  • Všechny průmyslové závody Garnier budou uhlíkově neutrální.

Všechny produkty značky Garnier na celém světě jsou nyní oficiálně cruelty free. Značka získala schválení od organizace Cruelty Free International v rámci Leaping Bunny programu. CFI je přední organizace bojující za ukončení testování na zvířatech a představuje zlatý standard v oblasti cruelty free.

Značku Garnier známe snad všichni. Spolupracovat s jejími představiteli na ukončení testování na zvířatech v kosmetickém odvětví a oficiálně ji schválit v rámci programu Leaping Bunny pod organizací Cruelty Free International je velký milník. Po dobu několika měsíců představitelé značky Garnier pečlivě ověřovali veškeré své dodavatele a zdroje, výsledkem jsme si tedy naprosto jistí.
Michelle Thew, CEO organizace Cruelty Free International

Závazek k udržitelnosti v pěti krocích. To je Green Beauty

Značka Garnier již v posledních několika letech udělala významné kroky vedoucí ke zlepšení výsledků na poli udržitelnosti. Její snahy jsou nyní ještě intenzivnější.

Společnost Garnier, jež vyvinula nové receptury, které obsahují 98 % složek přírodního původu, přišla s přípravky bio péče o pleť s certifikací Ecocert a nadále pokračuje ve zmírňování negativních dopadů, které mají výrobky na životní prostředí.

Krok č. 1: Více solidarity a inkluzivity

Garnier posiluje pozici 1 431 komunit v rámci svých programů solidárního nákupu a partnerství s organizací Plastics for Change.

Závazek: Společnost se zavazuje do konce roku 2025 pomoci 1 500 komunitám.

Krok č. 2: Zelenější věda a složení

V roce 2022 u složení svých produktů dosáhli biologické odbouratelnosti 82 %*. A 63 % surovin je na biologické bázi nebo odvozeno z hojně se vyskytujících minerálů.

Závazek: Do roku 2025 přijde Garnier s novými, vysoce výkonnými složeními produktů, jež respektují vaše vlasy a pokožku a jež využívají zelené vědy, jako jsou biotechnologie.

*Podle testů OECD 301 nebo ekvivalentních.

Krok č. 3: Více recyklovaných a recyklovatelných obalů

V roce 2022 Garnier díky použití recyklovaných plastů ušetřili 15 800 tun nových plastů. A 83 % jejich plastů pochází z recyklovaných materiálů.

Závazek: Do roku 2030 budou všechny produkty Garnier vyrobeny ze 100% z recyklovaného plastu a budou 100% recyklovatelné, opětovně plnitelné nebo opakovaně použitelné.

Krok č. 4: Více obnovitelné energie

Od roku 2005 snížily továrny a distribuční centra Garnier svou spotřebu vody o 55 % a emise CO2 o 82 %.

Závazek: Do roku 2025 bude 100 % průmyslových závodů Garnier využívat obnovitelnou energii.

Krok č. 5 Schváleno Cruelty Free International

Všechny produkty Garnier mají oficiální schválení organizace Cruelty Free International, přední organizace bojující za ukončení testů na zvířatech, v rámci programu Leaping Bunny.

Jakou cestu musí urazit denní krém, než doputuje do vaší koupelny?

Také vás někdy napadne, kde začíná životní cesta vašeho oblíbeného krému? Kolika továrnami či trajekty projde? Výrobní tajemství je odhaleno. Díky QR kódu můžete odhalit dopad výroby produktů Garnier na planetu během celého jejich životního cyklu.

Vysledujte svůj krém nebo šampon

Proces zahrnuje nákup surovin, výrobu výrobku a obalu, dopad používání výrobku a recyklaci. Nástroj je certifikovaný společností Bureau Veritas. V roce 2022 byl tento nástroj uveden na trh ve 27 zemích. Metodologie pro environmentální a společenské označení produktů byla vytvořena spolu s 11 nezávislými vědeckými experty a je sjednocena s evropskými standardy „Environmental Product Footprint“, které se zaměřují na snížení environmentálního dopadu produktů a služeb pomocí vícekritériálního přístupu.

97 % PRODUKTŮ PÉČE O VLASY GARNIER MÁ SKÓRE A NEBO B

Foto: garnier.cz

Životní stopa produktů GarnierFoto: garnier.cz

Toto je sponzorovaný text tvořený ve spolupráci se zadavatelem. Článek nevytváří redakce Proženy.cz.
Související témata:

Načítám