Článek
Umět na druhé zapůsobit a ovlivnit jejich názor, je rozhodně užitečná schopnost. Ne každý se s ní však narodí. Některá znamení mají okouzlující charisma vrozené a umí druhé nenásilně přesvědčit vlastně o čemkoli. Jiná naopak patří spíš mezi tišší osoby, které se drží v pozadí a na pozici influencera, tedy toho, kdo udává trendy a ovlivňuje svým úsudkem druhé, se moc neženou. Jak je na tom vaše znamení? Kdo má nejblíž k tomu, aby (nejen) na sítích udával trendy?
Beran (21. 3. – 20. 4.)
Berani se umí pro věci nadchnout a v okamžiku, kdy je něco zaujme, vykřičí to do světa. Charisma mají také velké, dělá to jejich nezkrotná energie – ovšem mezi ty nejlepší influencery zvěrokruhu nepatří. A to hlavně proto, že u ničeho nevydrží dost dlouho. Jakmile nával nadšení opadne, přestane je to bavit a vrhnou se zase na něco jiného. A chvilková smršť zkrátka není dost na to, aby někoho skutečně přesvědčila. K tomu je zapotřebí konstantní práce a úsilí.
Býk (21. 4. – 21. 5.)
Býci sice nejsou influencery jako takovými, protože se se svým názorem a zkušeností neradi vtírají, jedno se jim ale upřít nedá: mají styl. Jsou sofistikovaní a vkusní, umí si vychutnat věci kolem sebe a posoudit jejich kvalitu. Ačkoli tedy nejspíš neovlivní masy, budou mít svůj malý rybníček těch, kteří budou jejich kroky pečlivě sledovat a nábožně se jimi řídit, protože ví, že to, čemu dají Býci svoji pečeť kvality, skutečně kvalitní je. Baví je hodnotit a nacházet nuance vlastně v čemkoli, co je jejich srdcím blízké, a často se o své názory dělí právě na sociálních sítích.
Blíženci (22. 5. – 21. 6.)
Blíženci patří mezi znamení, která se mohou stát nejlepšími influencery a tvůrci – jsou totiž zapálení a zvídaví. Od přírody strkají do všeho nos a neustále žonglují s širokou škálou zálib, koníčků i povolání. Přátelí se s obrovským množstvím lidí a jsou ozdobou každé společnosti. Dokážou mluvit s kýmkoli o čemkoli, což je právě důvod, proč svoje názory a myšlenky umí tak dobře prodat. Neustálý cvrkot kolem vlastní osoby si užívají a pozornost jim rozhodně nevadí.
Rak (22. 6. – 22. 7.)
Raci se většinou drží spíše v pozadí a nemají pocit, že by mohli něco doporučovat nebo hodnotit. Jako by jejich názor nikoho moc nezajímal. Což samozřejmě není pravda, ale v jejich hlavě s tímto nastavením nikdo nehne. Mezi influencery tedy příliš nezapadají, daleko lépe se cítí v užším kroužku skutečných přátel – a tam klidně budou sdílet své zkušenosti nebo radit. Platforma, kde by byli vystaveni napospas veřejnosti, jim nijak nevyhovuje.
Lev (23. 7. – 22. 8.)
Je nejspíš jasné, že znamení, které je známé svým obrovským charismatem a oslnivou osobností bude patřit mezi ty nejlepší influencery celého zvěrokruhu. Lvi mají zkrátka všechno – přirozenou autoritu, švih i styl. Lidé k nim často vzhlíží, chtějí se jimi nechat inspirovat a Lvi to dokáží zužitkovat jak ve skutečném životě, tak i na sociálních sítích. Je snadné jim důvěřovat a nechat si doporučit vlastně cokoli – když to někomu tak úžasnému jako Lvům přijde skvělé, tak to zkrátka skvělé být musí!
Panna (23. 8. – 22. 9.)
Panny jsou sice velmi metodické a pečlivé, když jde o zkoumání a testování, ale za dobré influencery by je nejspíš nikdo neoznačil. Na to jsou příliš praktické a s nohama na zemi. Sociální sítě jim moc neříkají a ani v reálném životě nevidí důvod pro to, aby se o plody svého poznání dělily s někým jiným. Hledají totiž věci, které nejlépe sednou jim, a je jim jasné, že u každého jedince funguje příliš mnoho proměnných na to, aby pro všechny fungovalo totéž. Přílišná logika jim zkrátka v ovlivňování druhých spíš brání.
Váhy (23. 9. – 23. 10.)
Váhy jsou vtipné, okouzlující a taky laskavé, takže když o něčem zapáleně mluví nebo se zkrátka do něčeho vrhnou po hlavě, lidé si toho začnou všímat – a začnou se opičit. Váhy dokážou ovlivňovat druhé tak nějak mimochodem, aniž by se o to snažily. Jsou populární ve skutečném životě i online a lidi k sobě zkrátka přitahují jako magnet. Navíc patří mezi největší diplomaty zvěrokruhu: nesnáší konflikt, snaží se ze všech sil domluvit s každým. I proto to k nim táhne celé masy. A sociální sítě vyloženě zbožňují.
Štír (24. 10. – 22. 11.)
Štíři jsou báječní manipulátoři a s druhými umí hrát hry, o kterých jejich oběti nemají nejmenší tušení. Mezi ryzí influencery je však řadit nelze, protože tahle svá kouzla podnikají zásadně z pozadí a tahají za nitky tak, aby na ně samotné světlo reflektorů příliš nedopadalo. Zákulisní práce je jim mnohem bližší, a ačkoli si omotají kolem prstu prakticky kohokoli, o nich samotných se toho moc neví. Charisma a schopnost okouzlovat jim nechybí, ale touha zářit ano.
Střelec (23. 11. – 21. 12.)
Střelci si umí užívat života se vším, co přináší. Neustále se po hlavě vrhají do všeho, co jim přijde do cesty, rádi zkouší nové věci, poznávají nové lidi, objevují nová místa. Díky tomu je snadné nechat se jimi inspirovat, na sítích i ve skutečném životě. Nikdo navíc není tak upřímný jako právě oni – Střelci vám vždycky hezky od plic poví, co si o věci myslí, i když je jejich názor nepopulární. Díky tomu mají bezmeznou důvěru publika, ať už je to v danou chvíli maminka, nebo tisíce sledujících na sítích.
Kozoroh (22. 12. – 20. 1.)
Jakkoli to může být trochu překvapivé, také Kozorozi jsou skvělými influencery. V první řadě je to jejich tvrdohlavostí a houževnatostí – když se pro něco nadchnou, budou to prosazovat a tlačit všem kolem sebe, dokud o své pravdě každého nepřesvědčí. Kromě toho jsou silné osobnosti a mají přirozenou autoritu, která na mnoho lidí funguje. Díky své neuvěřitelné disciplíně a vrozené hloubavosti konstantně vkládají příspěvky na sítě s hlubokým a zajímavým obsahem a umí vyčnívat z řady.
Vodnář (21. 1. – 20. 2.)
Vodnáři jsou trochu marťani na to, aby se na sítích nebo v reálu mohli prosadit jako vlivné osobnosti. Ano, charisma jim nechybí, umí k sobě přitáhnout pozornost a zapůsobit na ostatní, v tom není problém. Ale jejich kreativita je na vkus mainstreamového publika kreativní až přespříliš. Umí šokovat, rádi zachází do extrémů a je jim jedno, co si o nich kdo myslí. Spíš než influencery bývají umělci, kteří někoho magneticky přitáhnou a jiného stejně intenzivně odradí.
Ryby (21. 2. – 20. 3.)
Ryby jsou příliš plaché na to, aby byly skutečnými influencery. Umí být kreativní a mají dobré nápady, ale jen málokterá Ryba touží po záři reflektorů a dovede se skutečně prosadit. Přirozenost jim radí plavat s proudem a to taky po většinu času dělají – není jim příjemné snažit se propagovat něco nového a vybočovat z řady. Ideálně se jim bude pracovat v influencerském týmu, rády budou stát v pozadí a pomáhat trefnými připomínkami, ale hlavní tváří všeho bude muset být někdo jiný, někdo s větším sebevědomím.