Pokud vás na mluvení moc neužije, tento trend vás bude bavit. Začal s tím Dior a nyní už každý módní koncern chrlí jedno triko s nejrůznějšími nápisy za druhým. Zkrátka a jasně, letos svůj názor můžete vyslovit tričkem.
Článek
Když přibližně před rokem ve své kolekci pro jaro/léto 2017 návrhářka domu Dior Maria Grazia Chiuri nechala natisknout na trička slogan „We Should All Be Feminist“ (Všichni bychom měli být feministé), nikdo, možná ani ona sama si nedokázala představit, jakou obrovskou lavinu zájmu toto tričko způsobí jen pár hodin po přehlídce. Že ani ne do půl roku bude mít i ten nejobyčejnější obchodní dům ve výkladních skříních trika, která se rozhodně nestydí za svůj názor, ať už jde o vyjádření práv žen, politické situace, vyznání lásky stejnému pohlaví nebo jen vtipný komentář k čemukoliv. Zkrátka, pokud se stydíte otevřít ústa, stačí to říct tričkem.
Navíc, takové jednoduché bavlněné triko už obvykle nepotřebuje nijak složitě stylovat k dokonalosti. Skvěle vypadá zastrčené do pouzdrové sukně, ke slim džínám a vlněnému kardiganu nebo se perfektně vyjímá pod sakem či saténovým bomberem.
Je jen na vás k čemu jej obléknete, jisté je že se stejně pozornost okolí stáhne více k obsahu toho, co tričko říká než k tomu, jakou barvu mají vaše nové boty. A to pro změnu zase za tu vaši pozornost stojí, ne? Tak k čemu se přihlásíte se svým tričkem vy?