Článek
Článek si také můžete poslechnout v audioverzi.
Ať už si o hvězdě reality show The Kardashians myslíte cokoli, jedno se jí upřít nedá. Kim Kardashian je velmi schopnou obchodnicí – značka spodního prádla SKIMS, kterou založila spolu s podnikatelem Jensem Gredem v roce 2019, už před rokem překročila hodnotu 4 miliard dolarů (tedy téměř sto miliard korun). A její výnosy stále rostou.
Proč má značka takový úspěch?
Kim Kardashian přitom šla jinou cestou než řada hvězd, které svým jménem zaštítí krajkové prádlo, a od začátku přemýšlela nad tím, kde jsou na trhu mezery. SKIMS začalo s prodejem stahovacího prádla v tělovém odstínu, které se ale dalo objednat v opravdu nejrůznějších barvách a také velikostech. Kim si zakládá na tom, že její spodní prádlo slouží ženám s velikostí XS stejně jako XXL (značka nabízí velikosti až do 5XL).
Video kampaň se stala virální
V roce 2023 pak přišla s podprsenkou s umělými bradavkami, jejíž prodej podpořila videem, ve kterém si sama zahrála. A ačkoli některé sledující pobouřilo, že vtipkuje na téma globálního oteplování, tenhle krok rozhodně splnil svůj účel a vystřelil její nový produkt do světa.
A podobně rychle se šíří i její videokampaň, kterou natočila ke své nové kolekci Ultimate Butt. Ta zahrnuje body, šortky, ale i legíny, jež vám díky vycpávkám a speciálnímu materiálu vykouzlí pevný a kulatý zadek.
Kim jako kmotřička víla
Kim Kardashian se ve videu představuje jako Fairy Butt Mother (tedy „zadková“ kmotřička víla), která přišla na pomoc ženě ležící vyčerpaně na podložce: „Vím. Měla bych cvičit, abych měla tělo, jaké chci, ale já nemůžu. Už toho dělám tolik. Hlídám si bílkoviny. Jím zdravě. Piju hodně vody. Barvím si vlasy. Pracuji a chodím mezi lidi…,“ pokračuje a končí otázkou: „Nemohlo by být alespoň něco v životě jednoduché, Kim?“
Hvězda pak se slovy, že je její kouzelnou kmotřičkou, máchne hůlkou a u toho jí vysvětluje, že s novým prádlem SKIMS může mít pěkný zadek, prsa a křivky úplně bez práce. „Jen nezapomeň, co se stane o půlnoci,“ říká Kim. A na dotaz, jestli spodní prádlo zmizí, odpoví: „Ne, ale bude pozdě a měla by ses pokusit spát alespoň osm hodin denně.“
Spodní prádlo místo operace
Nová kolekce, která se zrovna dostala do prodeje, obsahuje elastické šortky se zabudovanými měkkými vycpávkami. Ty slibují pozadí nejen zvětšit, ale i zakulatit a zvednout. Díky kompresní látce, kterou značka používá, mají také tvarovat pas a stehna. Nadšené recenze svých zákaznic už Kim sdílí na instagramovém profilu SKIMS. „Vypadá to, jako bych byla na BBL,“ říká nadšeně jedna z testujících. BBL je zkratka pro Brazilian Butt Lift a jde o oblíbený estetický zákrok, kdy se hýždě zvětšují a tvarují za pomoci vlastního tuku.
Kromě šortek značka nabízí i stejně řešené legíny nebo celé body, které kromě vylepšení pozadí ještě stáhne pas a vytvaruje poprsí.

Stahovací prádlo, zvětšující pozadí, je v prodeji od včerejšího dne. Za šortky si Kim účtuje 2 450 korunFoto: SKIMS