Článek
„Váš koberec nemusí nutně ladit se závěsy,“ hlásá reklama na nová „bobří“ tanga. Značka Skims tak opět dokázala vzbudit rozruch a posunout hranice konvenčního spodního prádla. Po podprsence s umělými bradavkami nebo piercingem se teď posouvá dolů – k titěrným kalhotkám doplněným různě barevným ochlupením.
Chcete být dole blondýnkou, nebo brunetkou?
Marketing má značka Skims zmáknutý na jedničku, což potvrdila i tentokrát. Na sociálních sítích sdílela video ve stylu retro soutěže, v níž mají diváci hádat, jakou barvu ochlupení mají jednotlivé modelky – a jestli ladí s jejich vlasy. A aniž bychom vás chtěli připravit o moment překvapení… Ne, neladí.
Kim Kardashian tak prostřednictvím své značky nabízí možnost být „dole“ blondýnkou, brunetkou nebo zrzkou. A co za to chce na oplátku? Abyste se přidaly na čekací listinu, vybraly si jeden z dvanácti odstínů a textur (chloupky mohou být rovné nebo kudrnaté) a zaplatily 869 korun. Anebo se můžete, stejně jako většina populace, celému nápadu od srdce zasmát…