Hlavní obsah

Vnadné křivky ve spodním prádle prodávají! Nová kampaň boří stereotypy a není sama

Foto: Profimedia.cz

Foto: Profimedia.cz

Hezké, pohodlné i sexy prádlo existuje pro každou postavu. A tak k tomu přistupuje čím dál více módních značek, které do krajek oblékají nejen hubené modelky, ale i ženy s netypickými mírami, staršího věku nebo s handicapem. Těmhle kampaním tleskáme!

Článek

Ženy s většími boky či bříškem, nedokonalým poprsím nebo ve vyšším věku se objevují čím dál častěji v roli modelek velkých značek se spodním prádlem. Konečně nevidíme podprsenky a kalhotky jen na ženách velikosti 34! I Calvin Klein představil ve své nové kampani kyprou rapperku a DJku Shygirl. Které další značky se nebojí obsadit netradiční modelky?

Calvin Klein

Proslulá ikonická značka spodního prádla Calvin Klein, která letos v listopadu oslavila 80. narozeniny, přichází s novou kampaní, jejíž hlavní hvězdou je anglická rapperka, DJka a skladatelka Blane Muise, lépe známá pod svým uměleckým jménem Shygirl. Na jejích plus size proporcích chce značka ukázat, že jejich prádlo oblékne každou postavu.

Foto: Profimedia.cz

Rapperka Shygirl nyní pózuje v nové kampani značky Calvin KleinFoto: Profimedia.cz

Foto: Profimedia.cz

Ikonické spodní prádlo předvádí i známá plus size modelka Ashley GrahamFoto: Profimedia.cz

Lonely

Kampaň, která má zobrazovat běžné ženy v běžných situacích ve spodním prádle, představila už v roce 2016 novozélandská značka spodního prádla Lonely. V roli modelek se objevily známé herečky z amerického seriálu Girls – Lena Dunham, která seriál o skupině blízkých přátel žijících v New Yorku napsala a podílela se i na režii, a Jemima Kirke.

Foto: Profimedia.cz

„Jsme tlusté? No a co,“ prohlásily herečky Lena Dunham (vlevo) a Jemima KirkeFoto: Profimedia.cz

The End Lingerie

Společnost The End Lingerie se sídlem v New Yorku přichází s unikátní kampaní tchajwanské návrhářky Bei Kuo. Představuje kolekci spodního prádla vyrobenou z ekologických látek a s nemravnými myšlenkami. Je inspirovaná tchajwanskými dívkami, které jsou často vyzývavě oblečené a prodávají cigarety a asijské betelové oříšky z barevných stojanů.

Foto: Profimedia.cz

Kolekce 2022 se skládá ze 14 módních kousků spodního prádlaFoto: Profimedia.cz

Victoria's Secret

Krásné saténové i krajkové spodní prádlo se nebojí na modelkách s pořádnými ženskými tvary předvést také podzimní kampaň Victoria's Secret. Oblíbená značka oslovila nejen modelky Bellu Hadid či Adut Akech, ale i modelky zaoblenějších tvarů, jako je Paloma Elsesser a Jill Kortleve, která chodí přehlídky pro Chanel či Alexandera McQueena.

Foto: Profimedia.cz

V podzimní kampani Victoria's Secret zazářily americké modelky s plnými křivkami Paloma Elsesser a Jill Kortleve (ve žluté košilce)Foto: Profimedia.cz

Triola

Ve svých kampaních oblékají ženy s křivkami i české značky spodního prádla. K těm nejznámějším patří Triola. Ta dokonce zašla ve své kampani Podržme se navzájem ještě dál a do role modelek obsadila i ženy s handicapem. Chce tak vyjít citlivě a láskyplně vstříc všem ženám, s dokonalým i méně dokonalým tělem, které za sebou mají silný životní příběh, stejně jako třeba Tereza, která žije od 19 let bez nohy.

Foto: Archiv firmy

Česká značka Triola obsadila do role modelek úplně normální ženyFoto: Archiv firmy

Lindex

Netradiční kampaň najdete také u švédské značky Lindex, která letos představila kampaň Podporujeme povědomí o rakovině prsu. Módní společnost pomocí působivých fotek žen ve spodním prádle, které úspěšně překonaly rakovinu prsu, upozorňuje na důležitost pravidelného samovyšetření prsů, stejně jako i na význam podpory projektů, které bojují proti rakovině.

Foto: Archiv firmy

V kampani Lindex pózují ženy všech věkových kategorií, které překonaly rakovinu prsuFoto: Archiv firmy

Načítám