Článek
Ženy s většími boky či bříškem, nedokonalým poprsím nebo ve vyšším věku se objevují čím dál častěji v roli modelek velkých značek se spodním prádlem. Konečně nevidíme podprsenky a kalhotky jen na ženách velikosti 34! I Calvin Klein představil ve své nové kampani kyprou rapperku a DJku Shygirl. Které další značky se nebojí obsadit netradiční modelky?
Calvin Klein
Proslulá ikonická značka spodního prádla Calvin Klein, která letos v listopadu oslavila 80. narozeniny, přichází s novou kampaní, jejíž hlavní hvězdou je anglická rapperka, DJka a skladatelka Blane Muise, lépe známá pod svým uměleckým jménem Shygirl. Na jejích plus size proporcích chce značka ukázat, že jejich prádlo oblékne každou postavu.
Lonely
Kampaň, která má zobrazovat běžné ženy v běžných situacích ve spodním prádle, představila už v roce 2016 novozélandská značka spodního prádla Lonely. V roli modelek se objevily známé herečky z amerického seriálu Girls – Lena Dunham, která seriál o skupině blízkých přátel žijících v New Yorku napsala a podílela se i na režii, a Jemima Kirke.
The End Lingerie
Společnost The End Lingerie se sídlem v New Yorku přichází s unikátní kampaní tchajwanské návrhářky Bei Kuo. Představuje kolekci spodního prádla vyrobenou z ekologických látek a s nemravnými myšlenkami. Je inspirovaná tchajwanskými dívkami, které jsou často vyzývavě oblečené a prodávají cigarety a asijské betelové oříšky z barevných stojanů.
Victoria's Secret
Krásné saténové i krajkové spodní prádlo se nebojí na modelkách s pořádnými ženskými tvary předvést také podzimní kampaň Victoria's Secret. Oblíbená značka oslovila nejen modelky Bellu Hadid či Adut Akech, ale i modelky zaoblenějších tvarů, jako je Paloma Elsesser a Jill Kortleve, která chodí přehlídky pro Chanel či Alexandera McQueena.
Triola
Ve svých kampaních oblékají ženy s křivkami i české značky spodního prádla. K těm nejznámějším patří Triola. Ta dokonce zašla ve své kampani Podržme se navzájem ještě dál a do role modelek obsadila i ženy s handicapem. Chce tak vyjít citlivě a láskyplně vstříc všem ženám, s dokonalým i méně dokonalým tělem, které za sebou mají silný životní příběh, stejně jako třeba Tereza, která žije od 19 let bez nohy.
Lindex
Netradiční kampaň najdete také u švédské značky Lindex, která letos představila kampaň Podporujeme povědomí o rakovině prsu. Módní společnost pomocí působivých fotek žen ve spodním prádle, které úspěšně překonaly rakovinu prsu, upozorňuje na důležitost pravidelného samovyšetření prsů, stejně jako i na význam podpory projektů, které bojují proti rakovině.
Trendem je také obsazovat modelky starších ročníků! Sluší jim to