Článek
Jsou snímky, na které se těší v podstatě jen pár fanoušků, a pak filmy, od nichž se očekává mnohem, mnohem víc. A mezi ně patří právě fantasy komedie Barbie. Vzhledem k lákavému tématu, hvězdnému obsazení i známé režisérce se už nějakou chvíli ve filmovém světě nemluví téměř o ničem jiném.
Světová premiéra už proběhla a pozvané dámy se na to patřičně (ne)oblékly:
Móda podle Barbie = barbiecore
Styl barbiecore zachvátil celý svět a obchody se předhánějí, kdo nabídne víc růžové. Spousta značek k této příležitosti předem nachystala limitované módní kolekce, kde nechybí oblečení pro dámy, pány i děti, módní doplňky a také kosmetika.
Někde najdete i kancelářské nezbytnosti či bytové doplňky: například svíčky ve tvaru kolečkových bruslí a nejrůznější blyštivé kelímky a hrnečky. A „vystajlovat“ můžete také mobil či notebook, když jim pořídíte originální kryty a pouzdra.
Logo Barbie na mikině, pyžamu i pantoflích
Nejen růžová barva, ale také ikonický nápis Barbie a třpytivé detaily zdobí nejrůznější kousky oblečení právě v době, kdy se film renomované režisérky Grety Gerwig objeví v kinech také u nás. Zítra má slavnostní premiéru a vy se můžete vyzbrojit dokonalými outfity ve stylu ikonické panenky od Mattela, která provází nejedno dětství.
Na návštěvu kina (a samozřejmě i jinam) si lze pořídit trička, mikiny, kabelky i košile. Jako doplněk zvolte třeba kryt na mobil, růžovou kšiltovku či pantofle. A mnoho modelů se vám bude hodit také doma – ve výbavě všech nadšenců nového trendu by neměla chybět pyžamka, župany nebo domácí teplákové soupravy. A jestli se chystáte k vodě, nezapomeňte přibalit plavky a ručník s logem.
České růžové sklo ve filmu
Chystáte se do kina? Inspirujte se nejen outfity Barbie, ale i jejím kuchyňským vybavením. Ve filmu se totiž objeví i české, ručně foukané kousky mladé značky Klimchi, které vznikly pod rukama sklářů v severočeském Křišťálovém údolí. Skleněné džbány s výrazným hobnailovým dekorem si můžete pořídit i vy – jeden vyjde na 2 990 Kč.
„Hobnailový džbán je náš první a nejúspěšnější produkt a jsem naprosto nadšený, že naše růžové džbány mají svůj velký filmový debut. Je pro mě obrovská pocta vidět naše výrobky spojené s tak výjimečným projektem a po boku slavných herců,“ raduje se Lukáš Klimčák, zakladatel značky, jež se snaží českému sklu dělat dobré jméno v zahraničí.
Film celý v růžové už stačil vyvolat mezinárodní skandál, ve Vietnamu snímek Barbie dokonce zakázali.