Věděli jste, že vaše pleť může vypadat mladší, než je váš reálný věk?

Foto: Beiersdorf

Patentovaná technologie Age Clock dermokosmetické značky Eucerin dokáže přetočit zpět biologické hodiny pleti!

Tato oblast výzkumu spojuje aktivitu genů společně s dalšími faktory, jako je chování, životní prostředí, strava, fyzická aktivita nebo vystavení UVA/UVB záření. Epigenetické změny, které řídí způsob, jakým tělo interpretuje sekvence DNA, ovlivňují například frekvence cvičení nebo strava.

Fascinující epigenetika

Vzniká tu jasná souvislost mezi zvoleným životním stylem a geny. Modulací genové exprese mohou tyto epigenetické změny významně ovlivnit stav těla a pokožky. Pochopení epigenetiky poskytuje cenné poznatky o tom, jak volba zdravějšího životního stylu i optimalizace péče o pleť příznivě ovlivňují geny i to, jak pleť vypadá.

Epigenetický výzkum značky Eucerin

Objev přirozených mechanismů v genomu, které aktivují specifické geny, je starý přes 80 let. Za průkopníka epigenetiky je považován britský genetik a vývojový biolog Conrad Hal Waddington. Přesto si epigenetika získala pozornost mezinárodního výzkumu až počátkem 21. století.

Vědci značky Eucerin jsou již více než 15 let předními odborníky v oblasti epigenetické vědy o pokožce. V laboratořích Eucerin analyzovalo 20 mezioborových výzkumníků přes 50 000 účinných látek. Díky tomu se jim podařilo vyvinout produkty s epigenetickými složkami, které mohou pomoci zmírnit projevy stárnutí pleti.

Od roku 2008 provádí laboratoře značky Eucerin rozsáhlý epigenetický výzkum. V roce 2010 zde jako jedni z prvních identifikovali komplexní epigenetické změny, ke kterým dochází během procesu stárnutí kůže (Gronnige a kolektiv, 2010). O tři roky později, v roce 2013, zkoumali vliv epigenetických změn souvisejících s věkem na expresi genů kůže pomocí sekvenování transkriptomu (Raddatz a kolektiv, 2013). Po dalších třech letech vyvinuli technologii Age Clock a v roce 2021 na ni získali patent (Bormann a kolektiv, 2016). Díky této patentované technologii Age Clock byla objevena převratná dermokosmetická řešení, která dokážou účinně zmírnit proces stárnutí pleti.

Foto: Beiersdorf

Technologie Age ClockFoto: Beiersdorf

Staňte se svědky revoluce v péči o pleť a vyzkoušejte nový produkt Eucerin

Po 15 letech výzkumu přišli vědci značky Eucerin s dalším přelomovým objevem: epigeneticky účinnou látkou epicelline.

Epicelline působí v nejhlubších vrstvách kůže a dokáže znovu aktivovat geny zajištující mladistvý vzhled a zmírnit projevy stárnutí pleti. Již za čtyři týdny* můžete vypadat mladší, než je váš skutečný biologický věk.

Epicelline na rozdíl od jiných aktivních složek proti stárnutí účinně redukuje vrásky a jemné linky, aniž by dráždil pleť. Je dermatologicky i klinicky testovaný na dobrou kožní snášenlivost.

Již brzy můžete nový produkt Eucerin na principech epigenetiky otestovat na vlastní kůži.

*Produkt testovalo 160 žen po dobu 4 týdnů.