Článek
V roce 1996, tedy přesně před 20 lety, byl otevřen první hypermarket na území České republiky, a byl to Globus v Brně Ivanovicích. Toto kulaté výročí se řetězec rozhodl oslavit dobrou věcí, tím, že pomůže společně se svým partnerem, Kontem Bariéry, handicapovaným.
A protože se musí vždy slavit v dobré společnosti, zve Globus k oslavám i své zákazníky. Nákupem vybraných produktů tak můžete i vy podpořit charitativní projekt, který má za cíl pořízení 20 aut pro tělesně postižené.
Zapojit se do oslav a podat pomocnou ruku je velmi jednoduché. Když si v jakémkoli z 15 hypermarketů koupíte produkt, který bude označen logem „20 let“, podpoříte tak dobrou věc. Globus společně s partnerem totiž z prodejní ceny vybraných produktů vždy odvede částku na speciální účet, ze kterého se bude nákup aut pro zdravotně postižené financovat.
Navíc, aby měli všichni účastníci narozeninové oslavy přehled, jak je slavení úspěšné, budou moci na každé prodejně i na internetu sledovat aktuální výši vybrané částky.
Slaví i známé osobnosti
Ambasadory projektu „20 let kvality – Slavíme a pomáháme“ jsou zpěváci Lucie Bílá, Ondřej Hejma a herečka Eva Holubová. Tyto známé tváře se objevují v rolích, ve kterých je běžně nemáte šanci vidět – v rolích zaměstnanců Globusu. Je libo koupit si krásný kus masa od řezníka a frontmana kapely Žlutý pes, nebo si raději dáte pěkně vypečený chléb od mnohonásobné Zlaté slavice? To je jen na vás.
A co na společné kampani Konta Bariéry a Globusu oslovilo nejvíce Ondřeje Hejmu?
„Konto Bariéry coby jednu z nejstarších a největších charitativních organizací znám už mnoho let, a vím, že jeho práce je ku prospěchu nejrůznějším menším dobročinným institucím, se kterými spolupracuji u nás v kraji. Kampaň mne zaujala také tím, že jsem si mohl vyzkoušet práci řezníka v Globusu, který jsem už dříve znal coby dodavatele vysoce kvalitního masa,“ vysvětluje a hned dodává: „Každá taková zkušenost je pro člověka obohacující. To, že jsem se na této práci sešel s Lucií Bílou a Evou Holubovou, bylo pro mne navíc ctí a potěšením. Doufám, že se kampaň podaří a že tato plodná spolupráce bude mít šanci dál pokračovat.“
A že celá kampaň zákazníky opravdu baví, potvrzuje i vybraná částka. Ta přesahuje již 8 milionů korun a pokryje tak nákup 13 automobilů. Aktuální stav můžete sledovat na www.globus.cz/20let. Dvaceti auty kampaň však nekončí. Pokud budou finance přesahovat potřebnou částku k jejich nákupu, za převyšující peníze budou pořízena ještě další, která budou moci pomáhat tam, kde je potřeba.