Článek
Ne nadarmo se říká, že věrnost se vyplácí. Když vejdete do jakéhokoli z 15 hypermarketů Globus, přivítá vás vůně čerstvě upečeného pečiva. To proto, že každá prodejna má vlastní pekařství, kde po celý den pekaři připravují podle tradiční receptury křupavý chléb i zlatavé housky. Stejnou kvalitu najdete i u řeznických pultů. Řezníci z Globusu totiž při výrobě veškerých uzenin vycházejí z úspěšné tradice českého uzenářství.
V Globusu si svých zákazníků prostě váží. To mohou potvrdit i členové jejich věrnostního programu, kteří získávají za své nákupy odměny.
Věrnostní program Globus Bonus přináší řadu zajímavých výhod. Ty začínají už registrací. Nový člen se může do programu zapsat v kterémkoli z hypermarketů Globus nebo jednoduše on-line na webu www.globusbonus.cz. Po obdržení věrnostní karty pak může začít čerpat všechny benefity klubu. „V současné době využívají výhody klubu statisíce věrných zákazníků,“ říká Martin Souček z marketingového oddělení hypermarketů Globus.
Jedinečnost členství v tomto programu je v tom, že za nákup bonusového zboží, které je vždy označeno přímo v obchodech a letácích, jsou členům klubu připisovány na věrnostní kartu peněžní bonusy ve výši až 40 % z ceny bonusového výrobku. Jde tedy o skutečné peníze, s kterými pak lze prostřednictvím karty ve všech hypermarketech a Baumarktech Globus platit další nákupy. Mezi další benefity se řadí slevové kupony ušité na míru konkrétním zákazníkům a třeba i narozeninový dárek v podobě slevy na celý nákup v měsíci, kdy slaví členové klubu narozeniny.
Program Globus Bonus je rozdělen na tři věrnostní řády – zlatý, stříbrný a bronzový. Klient je zařazen do konkrétního řádu podle výše útraty za předcházející čtvrtletí. „Zařazení tedy není stálé, ale po každém vyúčtování, které probíhá jednou za tři měsíce, se může měnit. Chceme, aby byl program férový a pro všechny spravedlivý. Platí tedy, že čím víc zákazník v Globusu nakupuje, tím více odměn získá,“ popisuje Martin Souček a dodává, že i množství slevových kuponů, které člen klubu získá, se odvíjí právě od věrnostního řádu – čím věrnější zákazník, tím vyšší řád.
Členové zlatého řádu získávají šestnáct slevových kuponů na čtvrtletí, ve stříbrném řádu je to deset kuponů a v bronzovém šest.