Hlavní obsah

Designové novinky v kosmetice: Co nás zaujalo?

Foto: VGstockstudio, Shutterstock.com

Foto: VGstockstudio, Shutterstock.com

Výrobci kosmetiky čím dál víc útočí na estetické vnímání. Kosmetika už nemá „jen“ dobře sloužit, ale musí především dobře vypadat. Co by vám nemělo ujít, pokud jste nadšenkyně tohoto oboru?

Článek

Rozmazlování není nikdy dost. Proto jsme si sepsali, co nového je v kosmetice, a rozhodně to je podívaná. Některé značky jsou dostupné už například od jara, jiné zcela nově od listopadu, a všechny zaujmou především svými designovými obaly. Když už nechcete rozmazlovat sebe, můžete tipy využít jako inspiraci na dárek pro své kamarádky!

Sabon

Původem izraelská kosmetika útočí hlavně na čich. Je tak neuvěřitelně voňavá, že se ani nechce věřit, že jsou všechna aromata přírodního původu. To je tak, když necháte čarovat (s lehkou dopomocí) jen přírodu. Výrobci se specializují na péči o tělo (tělová mléka, sprchové oleje), o pleť a v jejich sortimentu najdete také pokojové vůně se špejlemi. Součástí filozofie značky je i kouzlo v „darování“, proto jsou všechny jejich obaly opravdu nádherné. Na českém trhu je dostupná právě od začátku listopadu.

Foto: Archiv firem

Na foto (zleva): Odličovač pleti Anti-Pollution, Sabon, 520 Kč; sprchový olej s vůní pačuli, levandule, vanilky, Sabon, 450 KčFoto: Archiv firem

Baylis & Harding

Krása střídá nádheru. U této britské značky s rodinnou tradicí rovněž najdete designové kousky do koupelny. V jejich sortimentu mají i vánoční sady, takže pokud hledáte nějakou originální, doporučujeme se porozhlédnout zde! Vybírat můžete z mýdel na ruce, tělových mlék, ale i šamponů a kondicionérů nebo pěn do koupele.

Foto: Archiv firmy

Na foto (zleva): Dárková sada s mycí houbou, Baylis & Harding, 638 Kč; tekuté mýdlo na ruce, Baylis&Harding, 105 Kč, obojí prodává e-shop DomdecoFoto: Archiv firmy

Pretty Vulgar

Jste milovnice vintage stylu a všeho toho, co se třpytí a jednoduše dobře vypadá? Tak to si můžeme podat ruce a společně vyrazit lovit novinky od značky Pretty Vulgar. Tato značka stojí na rozdílech a protipólech, které jsou součástí každé z nás. To vyjadřuje i jejich název, což by v překladu znamenalo něco jako „krásně vulgární“. V jejich sortimentu najdete především dekorativní kosmetiku.

Foto: Archiv firmy

Na foto (zleva): Rtěnka Bury Them With A Smile, Pretty Vulgar, 549 Kč; tvářenka Make Them Blush: Blush, Pretty Vulgar, 599 Kč, obojí prodává DouglasFoto: Archiv firmy

Ushuaya

Přestože to tak nezní, Ushuaya je česká kosmetická značka. Založily ji matka s dcerou a k výrobě používají jen přírodní ingredience. Jestli jste duší minimalistkou, jejich jednoduché obaly s dřevěnými akcenty vaše oko potěší. V portfoliu najdete především péči o pleť zaměřenou na vrásky a hydrataci.

Foto: Archiv firmy

Na foto (zleva): Protivrásková péče, Ushuaya, 1230 Kč; olejové sérum s retinolem, Ushuaya, 1020 KčFoto: Archiv firmy

Fenty Beauty

Jestli podzim patřil nějaké značce kosmetiky, byla to Fenty Beauty, kterou má na svědomí Rihanna (30). Je unikátní hlavně díky tomu, že nabízí obrovskou škálu odstínů pro rozdílné tóny pleti. Pokud tedy nemůžete najít svůj ideální make-up, zkuste zapátrat u Rihanny. Kromě toho stojí za vyzkoušení lesk na rty, matná rtěnka nebo ultra třpytivé rozjasňovače.

Foto: Archiv firmy

Na foto (zleva): Matná rtěnka Mattemoiselle Plush, Fenty Beauty, odstín Spanked, 470 Kč; lesk na rty Gloss bomb, Fenty Beauty, odstín Fenty Glow, 430 Kč, obojí prodává SephoraFoto: Archiv firmy

Máte s některou ze značek zkušenost?

Načítám