Článek
„Chtěli jsme vytvořit něco britského, ženského, nadčasového, výrazného a lehce smyslného s postojem a energií našich slavných trenčkotů," říká Christopher Bailey, kreativní ředitel Burberry.
Reklamní kampaň se točila pod taktovkou Christophera Baileyho osobně. Vytvořil ji uznávaný fotograf Mario Testino spolu s hvězdou Rosie Huntington-Whiteley, kterou jste mohli zahlédnout nejen na mole, ale také ve filmu Transformers 3. Je nenuceně smyslná, krásná a britská, a proto je dokonalým ztělesněním dívky Body. Své krásné tělo svůdně odhaluje v reklamním spotu oděna pouze do saténového trenčkotu a vůně Body. Můžeme prozradit, že úvodní písní se stala skladba Rosé od debutující britské skupiny The Feeling.
Vychutnejte si duši Burberry Body na videu!
Vzorek vůně je k dispozici prostřednictvím aplikace na Burberry stránce na Facebooku zde!
Vzhled flakonu připomíná šperk, je elegantní a ženský, kombinovaný s propracovaným balením navrženým pro pocit čistého luxusu. Představuje předmět touhy a odráží mnohostrannost značky Burberry.
Krabička je na tom obdobně. Opět připomíná šperk, má více hran, které zrcadlí architektonické detaily flakonu.
Burberry Body je k dostání ve vybraných prodejnách Marionnaud, Douglas, Sephora, Fann a v nezávislých parfumeriích.