Článek
Nikdy nepracovali v módní branži, přesto svůj osobní příběh dokážou promítnout i do toho, co nosí, a tím získat tisícovky fanoušků. Ti se pak chtějí oblékat i česat jako oni, zatímco módní a kosmetické firmy hvězdy sociálních sítí osloví pro zajímavou spolupráci. A které osobnosti jsou nejvíce sledované na Instagramu?
Dívka, která určuje, co budou nosit dospělé ženy
Herečce Millie Bobby Brown je pouhých 12 let, ale díky seriálu Stranger Things už je mezinárodní hvězdou. Její postava Eleven se stala hitem mezi převleky při loňském svátku Halloween. Na svém Instagramu, který sleduje 2, 2 milionu lidí, Millie ráda přidává nejen fotky svých oufitů (oblékají ji módní domy Valentino, Dior či Burberry), ale i rodiny a přátel.
Babička, která určitě není jako ta vaše
Baddie Winkle je celosvětovou internetovou senzací už tři roky, tedy od svých 85 let. Kromě toho, že bojuje za legalizaci marihuany pro léčebné účely, proslula svými neuvěřitelnými módními kreacemi, které hýří všemi barvami. Trojnásobnou prababičku sleduje 2,6 milionu fanoušků, mezi kterými je i Rihanna či Miley Cyrus. Nejraději se prý tato rebelská dáma strojí na nedělní návštěvu kostela.
Opravdová princezna
Maria-Olympia je řeckou princeznou, o které se šeptalo, že má románek s britským princem Harrym. Její popularitě to neublížilo, naopak, na Instagramu se může pochlubit zhruba stovkou tisíc sledovatelů, kteří nedočkavě čekají, jakou róbu od věhlasného návrháře si vezme, jak vypadají večírky, co pořádá, či pro jaký módní časopis zase fotila.
Česká spojka
Redaktorka Monika Koblížková představuje v tuzemských vodách sen o princezně, která randí se slavným princem – v jejím případě Leošem Marešem. Ačkoli české hvězdy se oproti těm zahraničním mohou na Instagramu pochlubit výrazně nižším počtem sledovatelů, Monika jich má přes 92 tisíc. Podle ní chodí její fanynky učesané, cvičí hot-jógu či boxují a touží po lodičkách Louboutin a kabelce Celine.
Sebevědomá boubelka
Tess Holliday je modelka, která měří 165 cm a váží 118 kilo. K číslům přidáváme, že na Instagramu ji sleduje 1,4 milionu uživatelů. Od 15 let pracovala jako plus size modelka, ale větší popularitu získala právě díky své propagaci na internetu. Pro svou kampaň ji například oslovil řetězec H, či dostala nabídku od proslulé modelingové agentury MiLK Model Management.
Módní komička
Celeste Barber si z nablýskaného fashion světa tropí pořádné žerty. Její instagramový účet, kde paroduje většinu slavných módních kampaní či profesionální fotky celebrit, sleduje 1,5 milionu lidí. Celeste se odhaluje podobně jako slavné ženy, ale nedostatky své postavy bere s nadhledem, stejně jako vyumělkované sexy pózy.
Chic spisovatelka
Jestli milujete seriálovou Carrie Bradshaw ze Sexu ve městě, tak musíte stejně jako dalších 128 tisíc fanoušků sledovat Natalii Joos. Belgická spisovatelka a stylistka, jež svou kariéru odstartovala v New Yorku, je miláčkem lovců pouličního stylu. Vždy netrpělivě čekají, v jaké kreaci se zase ukáže. Návrháři jako Stella McCartney nebo Marc Jacobs nemohou dopustit, aby chyběla na jejich přehlídkách.
Vlasová experimentátorka
Americko-dánská modelka Chloe Noorgard nemůže chybět na žádném večírku. Módní časopisy i blogy, spolu s jejími 171 tisíci sledovateli, tipují, jakou barvu či účes bude mít na hlavě příště. Také díky Chloe se opět začaly nosit rasta copánky, růžové kadeře či neonová hříva. Netradiční vzhled jí také přinesl úspěch v podobě kampaně pro Benetton, focení pro Harper’s Bazaar či smlouvu s prestižní modelingovou agenturou Premier.
Anglická lady
Michelle Dockery možná znáte jako britskou aristokratku Mary, kterou ztvárňuje v seriálu Panství Downton. Ale tušili jste, že na Instagramu ji sleduje 315 tisíc lidí také kvůli tomu, že má prostě skvělý módní styl? Dozvědět se tu můžete, jaké má nejradši šperky i víno, jak to vypadá v zákulisí seriálů, které natáčí, či jaký outfit zvolila třeba na ragby.
Kluk, co prorazil ve světě kosmetiky
Jmenuje se Manny Gutierrez a je to muž, který skutečně miluje make-up. Na svém YouTube a instagramovém kanále pravidelně zveřejňuje návody na nejrůznější typy líčení, které přilákaly tři miliony sledovatelů. Pětadvacetiletého vizážistu teď oslovila společnost Maybelline, aby se stal tváří kampaně na řasenku. Za svůj největší vzor ale považuje svou matku, kterou od malička při líčení pozoroval. Make-up je pro něj takovou vášní, že kvůli němu opustil studia medicíny a pracoval pro Sephoru či M.A.C. jako prodavač, aby se o líčení dozvěděl vše.
Jakou osobnost na Instagramu sledujete vy?