Článek
Myslíte si, že jste z triček s nápisy už vyrostly? Nebojte se, nebudeme vám představovat taková, na která se vedle nápisu Adidas už nic jiného nevejde. Nebudeme vám ani tvrdit, že s nápisem „I am angel!“ nebo „I am sexy“ uděláte díru do světa – tato nic neříkající, až banální slovní spojení nejsou in a asi ani nikdy nebyly. Naším cílem je ukázat, že nápis, který má šťávu, vtip nebo třeba vyjadřuje váš názor, může být zajímavým prvkem, který z jednoduchého topu udělá trochu něco víc než jen obyčejný kousek bavlny.
Vtipné a s nápadem
Trička s vtipnými nápisy jsou obecně velmi oblíbená, určitě se i ve vašem okolí pohybuje někdo s více či méně vtipnou hláškou na hrudi. O zajímavé a nápadité nápisy se v poslední době snaží i velké módní značky a my jejich snahu vítáme s nadšením. Takový top s vtipným nápisem umí perfektně rozproudit konverzaci a navazovat kontakty – vaši ctitelé se tak mají hned čeho chytit (rady pro další postup naleznete v článku Proč muži myslí tak, jak myslí?). Vyrazte v některém z nic,h a pak už jen sledujte soustředěné pohledy kolemjdoucích a následné úsměvy, které vyvoláte na jejich tváři.
Náladové topy
Pamatujete na prstýnky, které měnily barvu podle vaší momentální nálady? A jaká obrovská záhada to byla? Používání těchto topů je ale úplně prosté. Jednoduše ráno sáhněte po tom, které co nejvíce vystihuje vaši náladu a rozpoložení. Nápisem na tričku totiž můžete dát světu jasně najevo, co si o něm dnes myslíte, nebo to, jak šťastné, smutné či zamilované jste právě v tento den. Takové optimistické tričko určitě pozvedne náladu i všem okolo a top s prostým NE zase zařídí, že vás nikdo nebude otravovat!
Trička s poselstvím
Každé naše oblečení vašemu okolí do jisté míry říká, co jste zač – jak se o sebe staráte, jaké barvy nosíte, zkrátka o vás vypovídá hodně. Prostřednictvím těchto topů můžete svému okolí sdělit ale něco více než to, jakou náladu zrovna máte. Můžete se podělit o zajímavou myšlenku, o zásady, které nejste nikdy ochotny porušit, o heslo, které razíte ve svém životě. Vybírejte proto velice pečlivě a zvažujte, zda věty na tričku vystihují i váš vlastní postoj. Když tímto nápisem přinutíte alespoň jednoho člověka k zamyšlení se nad jeho obsahem, nebyla to zbytečná koupě!
Tato trička jsou určena především pro volný čas – na nákupy či na festivaly (naše postřehy z Prague food festivalu naleznete zde: Redakce testovala: Food festival!), mívají jednodušší střih a nejčastějším materiálem je bavlna. Všechny další ozvláštňující prvky jsou zde potlačeny, aby se všechna pozornost soustředila jen a jen na těch pár slov – a jak je vidět, vůbec to není na škodu.
Jaký názor máte na nápisy vy? Vybraly byste si?